Landets førende specialister i kommunikations- og sikringsløsninger
CARE-CALL er dem, du ringer til, hvis du har brug for rådgivning, levering og servicering af kommunikations- og personsikringsløsninger til sundhedssektoren. Ambitionen er helt enkelt at frigøre tid for plejepersonale, så de kan koncentrere sig om det vigtige – plejen og omsorgen for andre.
Der er vækst og stor ordretilgang i virksomheden, og derfor søger de en tekniker til serviceteamet i Hedehusene.
Ansvarsområder og arbejdsopgaver
- Installation, programmering og servicering af bl.a. kaldeanlæg og overfaldsalarmsystemer primært på Sjælland. Der kan forekomme opgaver i Jylland efter aftale.
- Serviceopgaver og deltagelse i større projekter
- Support til vores kunder og samarbejdspartnere
- Udarbejdelse af dokumentation
- Deltagelse i vagtordningen
Du bliver en del af serviceteamet, der består af ni teknikere/specialister, og refererer til servicechefen. Din arbejdsuge er på 37 timer, men der kan i perioder være behov for overarbejde.
Hvem er du?
Du er først og fremmest uddannet elektriker, svagstrømstekniker eller lignende og har erfaring med IT og netværk.
Som tekniker i CARE-CALL kommer du til at arbejde selvstændigt, og det kræver en både serviceminded og løsningsorienteret tilgang. Derudover er du stabil, og du har altid kundernes behov i fokus – det er nemlig en vigtig værdi for CARE-CALL.
Du får…
En plads på holdet i en af landets mest spændende virksomheder i sin branche. Du vil udover gode og kompetente kolleger få:
- Et job med gode udviklingsmuligheder
- Markedets bedste produktprogram
- Alsidige opgaver, hvor ikke to dage er ens
- Grundig oplæring
- Varebil
- Fast løn, pensionsordning og sundhedsordning
Kundernes behov i fokus – altid
CARE-CALL er en nichevirksomhed, og det er de helt bevidste om. De har nemlig fra starten valgt at være specialister, som er fleksible og følger kundernes behov. For kundernes tillid og tilfredshed er CARE-CALLs styrke.
Du indtræder i en virksomhed med en sund forretning. Gennem årene har de leveret løsninger til over 40% af danske hospitaler og derudover plejeboliger, hospicer, botilbud, skoler, kriminalforsorgen og psykiatriske institutioner.
Udover det store kundefokus, så er der også fokus på medarbejdernes udvikling og trivsel. CARE-CALL vil nemlig være en attraktiv arbejdsplads, hvor branchens dygtigste medarbejdere selv søger job – er det dig, vi er på udkig efter til stillingen?



Spørgsmål?

