
Landets førende specialister i kommunikations- og sikringsløsninger
CARE-CALL er dem, du ringer til, hvis du har brug for rådgivning, levering og servicering af kommunikations- og personsikringsløsninger til sundhedssektoren. Ambitionen er helt enkelt at frigøre tid for plejepersonale, så de kan koncentrere sig om det vigtige – plejen og omsorgen for andre.
Som servicechef får du en både strategisk og operationel rolle. Her bliver du nemlig direkte leder for service- og supportteamet på 7 personer, men du deltager også selv i vagtordningen og udfører serviceopgaver for kunderne.
Dine ansvarsområder og arbejdsopgaver
- Daglig ledelse af service- og supportteamet med fokus på medarbejdertrivsel, opgavefordeling og kompetenceudvikling
- Ansvar for at udvikle og sikre processerne i afdelingen, høj kundetilfredshed og høj produktviden i organisationen.
- Deltagelse i daglige opgaver uden for kontoret, herunder installation, programmering og servicering af blandt andet kaldeanlæg og overfaldsalarmsystemer
- Supportere kunder og samarbejdspartnere
- Deltagelse i og planlægning af vagtordningen
Selv får du reference til COO, Vagn Abrahamsen, og din arbejdsplads kan enten være i Hørning eller Hedehusene, da virksomheden har kontorer begge steder.
Teknisk viden, samlende leder og stort kundefokus
For at lykkes i rollen som servicechef er du motiveret af både at lede dit team og selv løse tekniske problemer.
Du har:
- Erfaring med ledelse og evnen til at lede og motivere dit team, hvilket du blandt andet gør gennem klar kommunikation og samarbejde
- Kunderne i fokus, og dermed en stærk forståelse for kundeservice og kundernes behov
- En teknisk baggrund med kendskab til både elteknik, hardware og software
- En positiv, selvstændig og analytisk tilgang, der gør dig god til at finde løsninger på komplekse problemer
Kundernes behov i fokus – altid
CARE-CALL er en nichevirksomhed, og det er de helt bevidste om. De har nemlig fra starten valgt at være specialister, som er fleksible og følger kundernes behov. For kundernes tillid og tilfredshed er CARE-CALLs styrke, og du har som servicechef en vigtig opgave i at sikre gode og langvarige kunderelationer.
Du indtræder i en virksomhed med en sund forretning. Gennem årene har de leveret løsninger til over 40% af danske hospitaler og derudover plejeboliger, hospicer, botilbud, skoler, kriminalforsorgen og psykiatriske institutioner.
Udover det store kundefokus, så er der også fokus på medarbejdernes udvikling og trivsel. CARE-CALL vil nemlig være en attraktiv arbejdsplads, hvor branchens dygtigste medarbejdere selv søger job – det kan du som servicechef være med til at få til at ske!



Spørgsmål?

