En af Skandinaviens førende elektronik- og hvidevarekæder
De fleste danskere kender til POWER, der med sit karakteristiske orange logo er kendt for et stort udbud og stærke priser på elektronik og hvidevarer. Hos POWER er de nemlig passionerede omkring kvalitetsprodukter og kundeservice. Med 225 varehuse fordelt i Danmark, Norge, Sverige og Finland har de skabt en stærk position som en af Skandinaviens førende elektronik- og hvidevarekæder.
Med base på hovedkontoret i Glostrup kommer du som Omnichannel Manager til at lede det danske e-commerce team bestående af tre passionerede specialister. Salgskanalerne er velsmurte, og du kommer derfor til at bygge videre på et særdeles stærkt omnichannel-fundament:
"Her er meget lidt bureaukrati og plads til virkelig at rykke på tingene, når du tager vores omnichannel til næste niveau,” fortæller Nordic Omnichannel Director Joakim Sigvardt.
En hverdag med fart på
Som den nye Omnichannel Manager kan du se frem til at:
- Være ansvarlig for at definere og drive omnichannel-strategien med fuldt resultatansvar (P/L) for alle salgskanaler
- Være ansvarlig for ledelse og udvikling af dit lokale team med fokus på performance og trivsel
- Gå forrest i implementeringen af koncernens omnichannel-vision og sikre fremdrift i strategiske initiativer
- Overvåge performance på power.dk og lede CRM-initiativer for at styrke kundeengagement og fastholdelse
- Sikre at strategier justeres og forankres lokalt baseret på indsigt og feedback fra lokale teams og ledelser
- Sikre smidige processer og høj kvalitet i eksekvering gennem effektiv brug af værktøjer og systemer
- Fremme tæt samarbejde mellem afdelinger og funktioner for at skabe en sammenhængende kundeoplevelse
- Aktivt følge udviklingen inden for omnichannel og sikre, at organisationen er opdateret og klar til at handle
Du bliver en del af den danske ledergruppe og får direkte reference til CEO, Jesper Boysen, mens du fagligt rapporterer ind til Group Omnichannel Director, Joakim Sigvardt.
"Det, der kendetegner POWER, og specielt omnichannel-teamet, er, at vi arbejder enormt meget på tværs af organisationen. Ingen får lov til at gemme sig i deres egen silo, vi løfter i flok,” siger CEO Jesper Boysen.
Høj faglighed, højt humør
Du kommer fra en lignende stilling, hvorfra du har erfaring med ledelse og voksende budgetter. Her har du prøvet kræfter med store mængder data i en kommerciel sammenhæng, og du evner at formidle komplekse indsigter på en klar og engagerende måde.
For at få succes i rollen får du brug for en kombination af analytisk tæft og kommerciel forståelse. Du trives i et miljø, hvor tempoet er højt, og opgaverne mangeartede – og samtidig evner du at bevare overblikket og sikre struktur i hverdagen. En fleksibel tilgang og en naturlig nysgerrighed er afgørende, ligesom det er vigtigt at være initiativrig og kunne udfordre sine omgivelser med blik for forbedringer.
Som leder inspirerer du dem omkring dig med din positive tilgang og stærke vindermentalitet. Evnen til at samarbejde på tværs af teams og kompetencer vægtes højt, men lige så vigtigt er din evne til at arbejde selvstændigt og tage ansvar.
Stillingen kræver desuden stærke IT-kompetencer – herunder gerne erfaring med ClickUp, Umbraco, Power BI, Qlik, Google Analytics og Google DataStudio.
Prisgaranti på mulighedernes arbejdsplads
POWER har skabt en international succes med et klart fokus – at gøre elektronik og hvidevarer tilgængelig for alle gennem stærke priser og god kundeservice. På tværs af 4 lande og 225 butikker skaber de ca. 6000 medarbejdere hver dag positive kundeoplevelser i et marked, hvor forbrugerne har mange muligheder.
Kulturen er præget af handlekraft og innovationslyst, og den teknologiske tilgang til forretningen mærkes i hele organisationen – fra butiksgulvet til hovedkontorets analysefunktioner.
POWER kalder sig for "mulighedernes arbejdsplads". Medarbejderne i POWER er nemlig den vigtigste ressource, som sammen med kunderne og produktsortimentet udgør selve fundamentet for virksomheden. Derfor skal de have de bedste forudsætninger for at trives og udvikle sig – både på et fagligt og personligt plan.
Som Omnichannel Manager bliver du altså en del af en kultur, hvor passionen for elektronik og hvidevarer, fokusset på kundens behov og den konstante udvikling går hånd i hånd.
OBS! Headhunter Peter Bang Fasting Bauer holder ferie i uge 28, 29, 30 og 31, og Lene Harders holder ferie i uge 29 og 30, og du kan derfor forvente forlænget svartid på din ansøgning. Vi glæder os til at dykke ned i dit CV på den anden side af ferien.
Spørgsmål?

