Pressemeddelelse: Ny Headhunter hos HumanTrust A/S

Steen Ejlertsen er 49 år og bosat i Horsens. Han kommer fra en stilling som Business Development Manager i Ole Nonbye A/S, og han har mange års ledelses- og forretningsmæssig erfaring fra nationale og internationale virksomheder såsom LEGO. Igennem sin erhvervskarriere har Steen Ejlertsen opbygget et stærkt og stort netværk på tværs af brancher inden for grafisk produktion og reklame.

Steen Ejlertsen har særdeles stærke kompetencer, der kan styrke og udvikle organisationer og personale. Disse kompetencer har han tilegnet sig gennem sine ledelsespositioner indenfor blandt andet salg, HR, projektledelse og produktion.

Om ansættelsen af Steen Ejlertsen udtaler partner og headhunter i HumanTrust A/S Peter Bang Fasting Bauer:

”Steen tog kontakt til os, og da vi indledte de første samtaler stod det hurtigt klart, at han virkelig ønsker at gøre en forskel inden for rekrutteringsbranchen. Vi kunne fornemme, at han er villig til at byde ind på vores mindset, og da kemien samtidig var tilstede, var vi ikke et sekund i tvivl om, at Steen ville passe perfekt ind i HumanTrust A/S, hvor han med sin faglige kompetencer og sin personlighed kan være med til at optimere og udfordre det bestående. Vi er derfor rigtig glade for, at vi har ansat Steen, og vi ser nu frem til, at han bliver en del af vores team.”

Om sit kommende job udtaler Steen Ejlertsen.

“Det har altid givet mig rigtig god energi, at arbejde med rekruttering, og hele processen omkring at sikre det optimale match mellem kandidat og virksomhed er virkelig inspirerende og lærerigt. Jeg har derfor igennem længere tid ønsket at dygtiggøre mig i rekruttering og arbejde mere bredspektret indenfor området,” siger Steen Ejlertsen og forklarer, hvorfor interessen for HumanTrust A/S opstod.

”At jeg har ønsket at blive en del af HumanTrust A/S skal ses ud fra flere perspektiver. Allerede fra starten af har jeg oplevet en høj grad af engagement, ordentlighed og ordholdenhed fra alle, jeg har været i kontakt med fra rekrutteringsvirksomheden. Jeg fik hurtigt et indtryk af, at jeg her havde med en virksomhed at gøre, som er meget seriøs, fokuseret, kvalitetsorienteret og som sætter meget høje standarder for rekruttering i forhold til markedet.”

”I rekrutteringsprocessen hos HumanTrust A/S har jeg fået et godt indtryk af strukturen, processen, værktøjerne, værdierne og hvor exceptionel professionelle menneskene bag HumanTrust A/S er. Det har været altafgørende for mig at konstatere, at kemien med alle fra rekrutteringsvirksomheden har været spot-on. Det er faktisk nogle mennesker, som jeg gerne vil tilbringe min tid sammen med,” siger Steen Ejlertsen.

Steen Ejlertsen er kendt for sit positive og glade engagement, som gør ham i stand til at skabe stærke relationer på tværs af og uden for egen organisation. Han er meget løsningsorienteret og den slags person, som ikke ser barrierer men i stedet nye muligheder. Han har haft stor succes med at løse problemer i forbindelse med at udvikle forretninger, deres proces og services.

HumanTrust A/S ser nu frem til den 1. marts 2018, hvor Steen Ejlertsen tiltræder i sin nye stilling.

Har du spørgsmål til ansættelsen, er du meget velkommen til at kontakte CEO Christian Jonsbak Uttrup på telefon 23 47 67 43 eller på christian@humantrust.dk.

Tilbage til oversigten